De dag van Elst ( dag 1 Vierdaagse) - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu De dag van Elst ( dag 1 Vierdaagse) - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

De dag van Elst ( dag 1 Vierdaagse)

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

15 Juli 2014 | Nederland, Baarn

Het is weer vroegop de wekker staat op 04.30 uur,
maar ik ben al om 03.30 uur wakker daar de mensen die 50 km moeten lopen al op zijn dus ook maar vroeg eten en aankleden nu naar de Wedren, onderweg kom ik Kees Versluis tegen ( zijn fiets heeft een lekkeband )
om 05.40 uur staan wij in de rij voor de late start, daar staan ook Bep en Theo in de rij.
om 06.18 uur vertrokken richting Bemmel, daar staan Harry Pauline en Mirjam met koffie daar heb ik ongeveer 13 km gelopen.
nu op naar Elst waar H P en M ook weer met koffie zijn. maar nu bij de brandweer Van Elst.( 25 KM gelopen ).
op weg naar Oosterhout Lent en Nijmegen, onderweg kom ik Sandra Hoogerhuis tegen die ook mee loopt.
ik ben om 12.45 uur op de Wedren waar ook H.P. en M zijn.
voor woensdag had ik de vroege start maar die hebben wij geruild voor de late start, nu kunnen Jeannette en Mirjam morgen later van huis om naar Wijchen te gaan.

p.s. maandag op de Wedren kom ik de hele familie Krol tegen die lopen ook mee( allen Jacco niet die moet rijden vanuit Groesbeek)
dit is het weer de groeten
Dirk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 33381

Voorgaande reizen:

22 Juni 2014 - 14 Juli 2014

Op weg naar Nijmegen ( de 4daagse)

15 Juli 2013 - 20 Juli 2013

Vierdaagse 2013

18 Juli 2011 - 25 Juli 2011

De 4 daagse The Walk of the Word

15 Mei 2011 - 15 Juli 2011

Voorbereiding Vierdaagse Nijmegen

Landen bezocht: