de Voorbereiding Vierdaagse 2017 ( 101 ) deel twee - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu de Voorbereiding Vierdaagse 2017 ( 101 ) deel twee - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

de Voorbereiding Vierdaagse 2017 ( 101 ) deel twee

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

23 April 2017 | Nederland, Baarn

Zaterdag 22 april wandeltocht bij de brandweer Baarn.

het is de voorbereiding voor veel wandelaars van de Vierdaagse van Nijmegen.
wij( Joop Harry en ik ) gaan vandaag 20 km lopen, de start is om 08.38 uur en het mooi wandel weer.
de tocht gaat richting Paleis Soestdijk en vervolgens door de bossen naar kasteel Groeneveld, het eerst rustpunt is midden in het bos,
de zon schijnt en op de bankjes is het goed zitten.
na 15 minuten weer verder langs de Stulpsehei richting de tweede rustpunt ( Grijs Vuur ) daar zijn Jeannette en Pauline ook aanwezig om te helpen.
hier zijn wij al over de helft van de route dus na ongeveer 20 minuten rust en gegeten te hebben weer verder onderweg nog een paar druppels regen gehad, maar verder een makkelijke tocht om 12.53 uur weer terug .
nu nog wat drinken en dan naar huis.
Bep en Theo zijn ook gezien zie hebben 40 km gelopen.
wij hebben deze tocht zonder problemen uit gelopen dus de volgende keer wordt de afstand langer. als ik dit schrijf is het nog 85 dagen en 18 uur voordat de Vierdaagse begint( dus wij hebben nog even)