Dag 3 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

19 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

De dag van de Zevenheuvelen maar ook de dag van de vele regenbuien!
Gelukkig kwam Dik droog aan de start maar moest wel heel lang wachten voor hij weg kon. Natuurlijk haalde hij dat wel in want hij was binnen 1 1/2 uur in Malden waar Mirjam en Harry zaten met de koffie en krentemik. Toen hij net binnen was lieten ze de sluizen open gaan ! We moesten met 4 man aan de tent gaan hangen om hem op zijn plaats te laten staan. Na Malden ging ik op zoek naar Groesbeek, maar wie daar wel eens geweest is weet wat voor een heuvels er rond om heen liggen. Al dat geklim werd goedgemaakt door een klein zonnetje en groot feest in Groesbeek. Als je al die buitenlandse militairen ziet kijken die weten niet wat hun overkomt!
Ook hier had Dik geluk. Hij zat net aan zijn broodje bal of er kwam weer een bui!. Daarna kwamen de Zevenheuvelen, dat is altijd een uniek iets om er te lopen tussen al die mensen. Toen hij Nijmegen binnen liep begon het al een beetje te regenen maar toen hij net binnen was werden de sluizen weer opengetrokken en heeft hij maar even gewacht om naar de auto te fietsen. Ik zelf was via Duitsland terug naar de auto gefietst (geen heuvels) en zat daar al te wachten. Vanavond koffers gepakt want morgen gaan we direct naar huis en komen niet meer in het pension. De laatste dag is hopelijk de dag met de meeste zon, in ieder geval hopelijk niet zo veel regen als vandaag. Groetjes Jeannette

• 19 Juli 2012 - 19:19

Marja:

Weer een dag erop goed zo Dirk we zijn trots op je . We blijven je volgen .Nu op naar de laatste dag veel plezier en genieten morgen . Lieve groet Wybe , Marja en RIck.

• 20 Juli 2012 - 15:02

Gerrie Van De Veen:

Hallo Dirk,

Het zit er weer op. Jammer van het slechte weer, maar je bent een kanjer!
    Ik hoop dat je genoten hebt van het wandelen en de sfeer.

Goede reis terug naar Baarn en tot ziens!
    Groeten Wim en Gerrie