dag 2 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

18 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

Wat een prachtige dag!
We verleggen onze grenzen als we een dag met 20 - 22 graden al een prachtige dag noemen, maar dat was het wel. Late start dus uitslapen tot 4.30 uur. Mirjam was toen al een half uur weg want die moet iedere dag om 4.00 uur vertrekken uit het pension! In het begin was het nog wel fris want er staat ook een sterke wind maar toen de zon er eenmaal door was werd het lekker. Dik liep weer als een kievit en was binnen anderhalf uur op de eerste post. Ik kon het natuurlijk weer niet vinden en ben een uur aan het dwalen geweest maar was wel op tijd om hem te zien. Mirjam had ook de tijd van haar leven op de eerste post. Er kwam een man naar de bus die er tegenaan ging hangen en ze begeleidde hem naar een stoel waar hij bijna vanaf viel. Toevallig stond er een ambulance vlakbij en ze heeft toen die broeder maar geroepen. Bleek die meneer kanker te hebben in vergevorderd stadium en heel veel medicijnen te gebruiken. De ambulance heeft hem maar naar het ziekenhuis afgevoerd. Ik ben toen op de fiets naar Wijchen gereden waar het om 9.00 uur al dik feest is. Heerlijk op een terras gezeten tot Dik om half elf daar kwam om op de vaste post te eten. Het lopen ging prima en hij was om 14.30 binnen. Morgen weer late start en dan is het de dag van de Zevenheuvelen. Ze voorspellen alleen slecht weer maar we wachten maar af.
Groetjes en tot morgen.
JEANNETTE

• 18 Juli 2012 - 19:17

Marja:

Goed zo Dirk weer een dag zit erop en nu gelukkig lekker weer.
    Jeannette goed om te lezen dat je elke avond een stukje maakt over de dag .
    Rick zat vanavond voor de tv en zei loopt Dirk daar ook mee.
    Toen zei hij woh dat is stoer van Dirk.
    Slaap lekker en veel plezier weer morgen met elkaar.