Dag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

17 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

Het heeft de hele nacht verschrikkelijk geregend en gewaaid. Slecht geslapen natuurlijk ook met het idee, als dit de eerste dag moet worden ! Mirjam ging om 4.00 uur al weg uit het pension want die moest om 5.00 uur aan haar dienst beginnen. Dik en ik gingen om 4.30 uur weg en het regende nog steeds. Bij de parkeerplek aangekomen heeft Dik de fietsen eraf gehaald en ging op de oude racefiets naar de start. Het begon weer heel erg te regenen maar bij de start was het opgehouden. Gelukkig heeft het de rest van de dag niet heel veel geregend en hebben we de zon ook nog even gezien. Het lopen van Dik ging prima hij liep veel harder dan vorig jaar omdat hij alleen liep. Kwam ook nog bekenden tegen waar hij een eind mee opgelopen is, Kees Versluis die in Baarn heeft gewoond en bij de BAV zat. Om 14.00 uur was hij al binnen en ik was intussen ook bij de auto na allerlei omzwervingen. We hebben lekker gegeten en gaan ons zo klaar maken voor de nacht! Morgen een nieuwe dag die hopelijk iets minder regen brengt! Groetjes.

• 17 Juli 2012 - 19:03

Marja:

Goed zo Dirk we zijn trots op je . Ondanks het weer toch om 14.00 uur binnen. Lekker slapen en sterkte morgen weer.
    Groetjes aan de rest daar. Dikke knuffel van Rick. Groetjes