Falcon Walk - Reisverslag uit Schaarsbergen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu Falcon Walk - Reisverslag uit Schaarsbergen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

Falcon Walk

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

21 Mei 2011 | Nederland, Schaarsbergen

Zaterdag 21 mei vroeg op voor de Falcon Walk in Schaarsbergen.

Eerst via Ede om Harry en Pauline ophalen en dan door naar Schaarsbergen.
daar aangekomen ingeschreven voor Pauline en Jeannette lopen de 20 km.

Mirjam Harry en Dirk lopen 40 km.

wij vertroken gezamelijk tot de splitsing van 20 en 40 km.
na ongeveer 11 km de eerst stop, dat is om 10.35 uur na de rust vervolgen wij de tocht die over de heide en veel zandpaden gaat, naar de volgende stop,deze was in Oranjerie Kasteel Rosendeal op 18.5 km
hier wat en eten en drinken genomen voor het volgende deel van de tocht,

wij hebben ook veel heuvels gehad, Pauline en Jeannette ook.( zijn ook nog op TV Gelderland geweest)
om 13.00 uur weer verder nu richting Arnhem over het terrein van "Bronbeek"

zonder rust verder, op ongeveer 22 km bij een bankje gestopt, hier wat te eten genomen en weer verder het was toen al 15.15 uur ( de binnenkomst moest voor 17.00 uur zijn ).

nu nog het laatste stuk over de heuvels en warme heide naar de Finsh

dit alles in 8.15 uur gelopen.

de tocht was wel zwaar door de vele heuvels en zandpaden.

dit was het weer tot de volgend keer

• 24 Mei 2011 - 19:10

Mirjam:

Een zware tocht met de nodige blaren en spierpijn tot gevolg. Ook een massage van moeders direct na deze tocht mocht niet baten........ De volgende dag toch echt rustdag op de bank! Op naar de volgende 40km :-)