Wandeltocht Rondje Spakenburg - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu Wandeltocht Rondje Spakenburg - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

Wandeltocht Rondje Spakenburg

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

28 Mei 2011 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

De volgende voorbereiding.

nu op naar bunschoten-spakenburg voor een tocht van 40 km.

de start is on 07.00 uur op het sportpark de Vinken.
het was de bedoeling te lopen met Bep Hanriette Harry en Dirk, maar Mirjam had nu toch vrij en heeft besloten ook mee te gaan.
wij om 07.05 uur gestard met lopen via de beestenboel( een soort markt)
langs de haven. Bij de zorgboerderij de Vleermuis koffie gedronken en gerust,door naar Eemdijk over het pontje richting Eemnes.
met het voetveer over richting Eembrugge bij Harry"s bar sanitere stop gemaakt, daarna door naar de volgende stempelpost en rustplaat deze was op he Zuiderend bij boer Hop.

de tocht vervolgen naar de Fietsburg over de Eem via de AP Hilhorstweg naar Baarn.
verder over de Zuringlaan over het schelpenpad naar Eemlust voor weer koffie, daarna door naar het Zuiderend
bij boer Hop daar gestempeld. via Eemdijk terug naar Sportpark de Vinken. om 15.30 uur waren wij binnen net voor de regen.

tijdens de tocht was er veel wind die wij diverse keren van voren hadden.( allemaal lopen wij met de Vierdaagse van Nijmegen mee)

• 01 Juni 2011 - 20:17

Joop En Thea:

Jullie zijn wel heel fanatiek bezig zeg! Afstanden van meer dan 40 km en dat al in mei. Pas maar op dat jullie jezelf voorbij lopen en straks in Nijmegen geen fut meer hebben. Leuke foto's trouwens waarbij je van alles kan bedenken. O.a. wat doet Dirk achter dat hokje? Moest hij zo nodig net als de schapen op het bord? En wat bespreekt Harry met Hanriette bij de auto? Of mochten zij niet bij hun vrienden/innen zitten? Eigen clubje? Succes voor de volgende tocht.