Wijchen dag 2 van de Vierdaagse - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu Wijchen dag 2 van de Vierdaagse - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

Wijchen dag 2 van de Vierdaagse

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

16 Juli 2014 | Nederland, Baarn

Het is dag twee van de Vierdaagse,de dag van Wijchen. er zijn nog veel studenten ( ladder zat) op de Wedren,
het geeft een mooie indruk wat er rond en in Nijmegen gebeurt tijdens de Vierdaagse.
ik heb de start van 06.15 uur maar vertrek om 06.30 uur op weg naar de Weezenhof (Nijmegen). vandaar door naar Averna, de straten zijn al vol met veel mensen er is van alles te koop, drinken en eten, maar veel mensen hebben van alles om weg te geven.
hier heb ik al 13,4 km gelopen ( 1 keer rust genomen) nu op naar Wijchen,
daar gaan wij twee keer door om zo in de hoofdstraat te komen, hier is het en drukte van al die mensen die vrij hebben.Daar zijn ook Jeannette en Mirjam op het terras de koffie en soep staan al klaar zodat ik niet lang hoef te wachten, het was lekker, maar de muziek de de mensen zijn zo gezellig dat de rust maar iets langer wordt. voor al de muziek van sex met die kale doet het goed.hier heb ik 23 km gelopen
nu maar weer door naar Beuningen daar wordt het al heel warm, en wie loopt daar Cor Kalsbeek.( weer iemand uit Baarn) verder naar Weurt en Nijmegen. in de Hertogstraat is het roze Woensdag dus alles versierd met roze natuurlijk ( zie de Foto's )
Jeannette en Mirjam zijn op de Wedren daar om 13.05 uur aangekomen,
dan is het tijd voor een biertje en wat eten.
daarna naar het pensioen lekker douchen en uit rusten voor de dag van Groesbeek. de zeven heuvelen
volgens het weerbericht wordt het nog warmer, maar dat is niet erg ,
veel drinken en eten dan komt het wel goed.
de groeten Dirk.

• 16 Juli 2014 - 20:24

Marja:

Goed gedaan Dirk dag 2 zit erop.
    Hou vol he wij zijn super trots op je.
    groetjes, Wybe , Marja en Rick