De dag van Groesbeek de Zevenheuvelenweg - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu De dag van Groesbeek de Zevenheuvelenweg - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

De dag van Groesbeek de Zevenheuvelenweg

Blijf op de hoogte en volg Dirk

17 Juli 2014 | Nederland, Baarn

De dag begint met mooi wandel weer ongeveer 16 graden,
dus opweg naar Malden ,
daar kom ik weer Kees Versluis tegen maar op de smalle dijk ben ik hem weer zo kwijt,
nu door naar Plasmolen daar is veel muziek en nog meer mensen.
de weg vervolgen richting Breedeweg de heuvel daar is de moeilijkst van alle heuvels,
het wordt nu wel warm ( 10.00 uur) de zon staat hoog dus pet op veel drinken en eten om 10.30 uur is het tijd voor de lunch.
soep en brood. de sokken verwisselen en door naar de Zevenheuvelenweg
in Groesbeek is het heel druk en het leger staat hier water uit te delen.
de Lidl staat met bananen, zo staan er diversen Firma's met eten en drinken.
dus niemand komt iets te kort.
de route gaat via Berg en Dal en Ubbebergen naar Nijmegen.
daar komen wij via een kleine omweg bij ons pension waar de meisjes met ijs en bier staan. ik neem een ijsje ( ben wel de eerste) door naar de Wedren waar Bep Hans en Harry zitten te wachten, nu wel een biertje genomen.
het is wederom gezellig op de Wedren.
morgen de vroege start ,het is iets eerder niet om 05.15 uur maar om 05.00 uur
de mensen van de 50 km mogen niet vroeger weg.
de 30 km mag om 07.00 uur i.v. 07.30 uur vertrekken.
het wordt een hete dag boven de 32 graden.
maar er zal wel genoeg water en eten zijn langs de route.
kijken maar bij SBS 6
dit was het weer.

de groeten Dirk.

• 18 Juli 2014 - 09:37

Marja :

Dirk hou vol met de warmte nog even het je bent weer binnen . Wij zijn trots .