De tweede dag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu De tweede dag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

De tweede dag

Door: Mirjam & Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

20 Juli 2011 | Nederland, Nijmegen

Roze woensdag !
Om half vijf stond de familie in het roze uitgedosd buiten om naar de start te gaan (vroege start dus). Dit houdt in dat Pauline en Jeannette dus ook al om 5.30 uur op de fiets zitten om naar het eerste rustpunt te gaan om de overtollige jassen mee te nemen (pakezels aan het eind van de dag). We vroegen ons vanmorgen wel af waar we mee bezig waren! Met een beetje bewolking ging alles vlot van start. Om 7.00 uur de eerste stop en vlot weer naar de volgende. P en J weer op de fiets naar Wijchen. Daar was het al dik feest en ze lieten´zich dat geen twee keer vertellen en gingen op een terrasje wachten (wat een bezoeking). Al heel vroeg kwam de eerste groep van Dik, Mirjam en Bep vlotjes aangelopen en een half uur later kwam Harry met de groep aan. Hier waren er hamburgers en kroketten.
Hierna gingen P en J via de Mac weer naar Nijmegen om op een terrasje in de roze buurt terechtkwamen waar ze genoodzaakt waren om toch zeker anderhalf uur te verblijven. Wat een feest! De hele familie was rond 15.00 uur binnen gezond en wel maar wel moe, waardoor we nu om 21.00 uur naar bed gaan. Pauline ook weer druk geweest met massage en dat wil hopen dat ze morgen weer vlotjes gaan lopen. Fotomateriaal komt morgen want het is bedtijd.

• 20 Juli 2011 - 19:01

Joop En Thea:

Nu slaap ze en voor vannacht: gezond weer op en succes met dag 3; die paar heuveltjes mogen geen probleem opleveren. Jammer van de foto's, ik had jullie graag in het roze gezien. Nog sjans van 'rossige' toeschouwers bij het inhalen?

• 20 Juli 2011 - 19:05

Marja:

Hoera dag 2 is ook binnen top .
    Hou vol zo zet hem op voor morgen en slaap lekker weer.
    Groetjes vanuit Baarn.