Dag 3 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dirk Veen - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Mirjam & Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

21 Juli 2011 | Nederland, Nijmegen

De dag van de Zeven Heuvelen!
De dag begon goed - voordat wij weg waren (4.30 uur) belde Harry al of Pauline naar de eerste post kon komen om iemand in te tapen die door zijn enkel gegaan was. Dat betekende dat wij direct op de fiets naar Malden moesten zonder de anderen uit te zwaaien. Volgens de Tom Tom moesten we rechts af - drie dubbel dikke heuvel die we natuurlijk zo vroeg niet haalden. Daarna als een haas naar de eerste post en Paulien kon aan het werk. Een uurtje later kwam de rest maar Mirjam zat er helemaal doorheen. Weer spijsverterinsproblemen oftewel wat er van boven in ging kwam er vanonderen weer net zo hard uit. Gelukkig had iemand Norit en gingen ze weer verder. Wij dachten dan gaan we op ons gemak naar Groesbeek (heuvels weet je wel) en gaan daar lekker in het zonnetje zitten. Maar nee hoor of we ook maar naar de tweede post konden. Weer als een haas op de fiets en al zwetend kwamen we daar aan en kon Pauline weer aan de slag. Nu een knie die niet wilde. Daarna naar Groesbeek - diverse heuvels op gefietst en daar moesten we een tijdeje wachten - afzien in het zonnetje. Bep was ondertussen ook al gearriveerd en liet zich weer lekker door de masseur behandelen. Een tijd later volgde de rest. Iedereen moest behandeld worden maar ging weer verder ook Mirjam - de Norit had geholpen! Daarne gingen P en J weer op de fiets naar de auto. Zaten we eindelijk onderweg op een terrasje - begint het toch te hozen. Dan maar regenpakken aan. Bij de auto was het een geklingel van telefoons omdat iedereen bijna gelijk was aangekomen ! De dag weer ten einde. We waren weer zo moe dat we de pizzaboer maar weer hebben laten komen. Omdat we morgenochtend vroeg weg moeten hebben we alle koffers al in de auto en lijkt het of we zo weggaan - mis - er moet nog een dag gelopen worden. Maar iedere kilometer die gelopen wordt is een kilometer dichter naar huis ! Wegens tijd gebrek morgen of overmorgen alle fotos.

• 21 Juli 2011 - 19:23

Marja:

Goed gedaan heb vandaag veel aan jullie gedacht hoorde al op de radio dat het bij jullie regende.
    En dan toch weer uitglopen super.
    Mirjam zet hem op voor morgen rust maar weer lekker uit en de rest natuurlijk ook veel plezier morgen en hopelijk kunnen jullie genieten.
    Groetjes, Wybe Marja en Rick

• 21 Juli 2011 - 20:24

Wim En Gerrie:

Mooi dat jullie er allemaal doorgekomen zijn...Wij zagen het in het oosten al behoorlijk donker worden,en hadden gehoopt dat de regen mee zou vallen,jammer dus.
    Veel succes morgen.
    Groet Wim en Gerrie